Інформаційно-методична робота
Бібліотека завжди мала важливе значення в освітній, інформаційній і культурній діяльності освітнього закладу. Головним напрямком діяльності сучасної шкільної бібліотеки є розповсюдження інформації як джерела нових знань і сприяння самореалізації особи. Тому інформаційна складова в діяльності бібліотеки в умовах використання інформаційних технологій стає більш вираженою.
Сучасна шкільна бібліотека представляється у вигляді акумулятора знань, збирача й утримувача інформації. Інформаційна функція в даному випадку стає пріоритетною, а, отже, її реалізації буде відведено більше робочого часу, в збиток освітній і культурологічній функціям.
Діяльність нашої шкільної бібліотеки по забезпеченню інформаційних потреб школярів включає систематичний аналіз використання бібліотечного фонду, його популяризації; обслуговування читачів в режимі роботи абонемента та читального залу; формування довідково-бібліографічного апарату; вивчення інформаційних потреб учнів; здійснення диференційованого обслуговування читачів; використання різних форм і методів індивідуальної, групової і масової роботи.
Шкільна бібліотека складає і готує списки літератури на допомогу навчально-виховній роботі закладу, виконує довідкову, інформаційну роботу, популяризує бібліотечно-бібліографічні знання серед учнів, проводячи бесіди, організовуючи книжкові виставки, бібліотечні уроки, надаючи індивідуальні і групові консультації. Спільно з учителями шкільна бібліотека проводить літературні вечори, ігри, в межах своєї компетенції бере участь у навчально-виховному процесі, науково-пошуковій роботі, пов'язаній з книгою, навчальним підручником та іншими формами інформації, координує та кооперує свою діяльність з бібліотеками інших навчальних закладів для спільних дій і заходів у навчальній і дозвіллєвій сферах.